Nový web, změny a novinky

 

Vážení zákazníci, jak jste si všimli, prošli jsme během pár dní obrovskou změnou. Věříme, že se vám tyto změny budou líbit a odpustíte nám pár věcí, které se nám nemusely povést tak jak jsme původně plánovali.

Nabídka zaměstnání
Nabídka zaměstnání

Pojďme se podívat na novinky:

Změnili jsme design, snažili jsme se ho upravit tak, aby byl co nejpřehlednější a věříme, že se nám to povedlo.

Konečně jsme naplno rozjeli náš partnerský systém, díky kterému si každý z vás může přivydělat nějakou korunku, ti zdatnější se mohou stát partnery, které bude značka [HECCIG] živit. Výhodou je pro všechny z vás fakt, že jste přímo u výrobce a distributora.

Spustili jsme velkoobchod pro všechny, kteří chtějí nakupovat na firmu a prodávat naše produkty ať již ve svých kamenných či internetových prodejnách. Pro velkoobchodníky jsme zároveň nastavili velmi příznivé podmínky pro maximalizování jejich obratu.

Vrátili jsme zpět věrnostní systém, který jste žádali. Opět za své nákupy získáváte body, které v dalších objednávkách můžete použít jako slevu.

Dáváme vám další způsoby, jak získat slevy, například ohodnocením produktu, který jste zakoupili. Stačí poté, co si produkt vyzkoušíte, napsat u daného produktu hodnocení a my vás za to odměníme slevovým kupónem. Děláme to proto, abyste právě vy, naši zákazníci, informovali další zákazníky o vaši zkušenosti s daným produktem. Pomůže to v rozhodování ostatním zákazníkům, případně i nám ve zlepšování či zkvalitnění.

Rozšířili jsme možnosti dopravy. Již nezasíláme Českou poštou, ale využíváme kromě jiného i tolik žádanou Zásilkovnu nebo třeba DPD.

Zároveň je nutností zadávat při odesílání vaše datum narození. přikazuje nám to zákon, protože musíme ověřovat váš věk. Abychom vám to co nejvíce zjednodušili, vybrali jsme právě toto řešení. Při předání zásilky kurýrem váš věk bude ještě jednou ověřen dle dokladu totožnosti, což je dnes již běžnou praxí.

Ale abychom se jen nechválili, musíme tako sdělit, že jsou věci, které se nám nepovedly, přesněji nebylo možné je zařídit.

Hlavní neúspěch je převod objednávek. Ty se nám bohužel nepovedlo do nového systému přenést, proto je ve svých účtech neuvidíte. Nic se nebojte, všechny nevyřízené objednávky budou vyřízeny dle plánu, nemusíte se obávat.

Taktéž se nám nepovedlo přenést všechna uživatelská data, proto budete muset při první objednávce opět vyplnit doručovací adresu. Netýká se to všech uživatelů, ale většiny, to přiznáváme.

Většina z vás si bude muset nastavit nové heslo, většina jich nefunguje. Zde je potřeba zmínit, že úmyslně jsme hesla nepřenášeli z bezpečnostních důvodů. Stačí na stránce Přihlášení kliknout na Zapomněli jste heslo, vyplnit emailovou adresu, kterou jste se u nás registrovali a pak již sledovat informační email, který vás provede nastavením nového hesla.

Tímto bychom mohli výčet zásadních změn ukončit. Mějte prosíme strpení, pokud vše nebude fungovat na 100%, systém je opravdu velmi důsledně upraven a mohou se vyskytnout nějaké problémy. Pokud na nějaký narazíte, neváhejte nás o tom informovat ať již telefonicky, případně přes kontaktní formulář na stránce Kontakt.

Děkujeme za pochopení a věříme, že se vám u nás bude nyní dobře nakupovat.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *