Jak reklamovat zboží

Popis závady

Ať už reklamujete cokoliv, je potřeba sdělit nám co nejlépe samotnou podstatu závady. Popis závady můžete provést v písemné formě, velmi by nám ale pomohly například fotografie a v případě přístrojů zejména video ukazující průběh závady.

Video můžete nahrát například na náš email: reklamace@hecmania.cz s předmětem reklamace nebo na náš Whats app +420 601 325 136 , nebo na úschovnu a dále už nám poslat jen odkaz na nahrané video.

Za reklamaci se nepovažuje např. slabá chuť, intenzita náplně. Takový to problém je možno řešit v záložce  = vrácení zboží popř. výměna zboží.

Reklamace se vztahuje pouze na mechanické poškození přístroje.

Reklamace a ani vrácení se na NEVZTAHUJE na produkty DÁREK nebo DÁREK ZDARMA apod….

Nahlášení reklamace

Ze zákona můžete popis závady vložit do krabice v papírové podobě a poslat se zbožím na naši adresu. Mnohem lepších výsledků ale dosáhnete, když nám nejdříve pošlete e-mail na adresu reklamace@hecmania.cz. V tomto -emailu nám prosím popište závadu, přiložte fotky nebo například právě odkaz na video. Budeme se snažit vám odpovědět co nejrychleji.

Reklamace poslané na jinou adresu nebudou uznány.

Na vaší faktuře dole (nebo zde = 95522623) naleznete kod reklamace. Zásilku zabalte a na jakékoliv zásilkovně balíček odevzdáte bez jakékoliv platba za odběr , převzetí zásilky. Zásilku přiveze zásilkovna  zpět na naši adresu. (tento proces vrácení k nám trvá obvykle zásilkovně cca 5-7 dní).

! POZOR ! Reklamace a ani vrácení se na NEVZTAHUJE na produkty DÁREK nebo DÁREK ZDARMA apod….

Balíček s reklamovaným zbožím

Balíček by měl být uzavřen a viditelně označen nápisem “reklamace” – díky tomu dojde k jeho přednostnímu přijetí. V balíčku by mělo být reklamované zboží, popis závady a kopie objednávky, nebo alespoň číslo objednávky. Pokud jsme spolu ohledně dané věci již komunikovali e-mailem, uděláte nám radost, když přiložíte i vytištěný e-mail s naší komunikací.

Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase a o jejím dalším průběhu budete informování.

Celé znění průběhu reklamace právním jazykem naleznete v našich obchodních podmínkách.