Nejdřív nám napište

Napište nám prosím na e-mail info@hecmania.cz všechny podrobnosti o tom, co jste objednali a co vám místo toho přišlo. Přiložte také fotografii celého obsahu zásilky (včetně vadně zaslaného kusu), sken nebo fotku originálu faktury a připište nám ještě číslo vašeho bankovního účtu.

Svoz zaměněného zboží

Jakmile se domluvíme na dalším postupu, pošleme vám unikátní kód pro přepravce, který přiveze balíček na naši adresu. Do balíčku vložte také kopii objednávky/faktury a viditelně jej označte nápisem “výměna” – urychlíte tak celý průběh zpracování vašeho požadavku.

Hotovo

Jakmile balíček přijmeme, odešleme vám správné zboží, nebo, pokud by to nešlo jinak, vrátíme vám peníze na uvedený účet.

Celé znění průběhu výměny právním jazykem naleznete v našich obchodních podmínkách.