Jak vrátit zboží

Bezproblémové odstoupení od smlouvy – vrácení zboží dohodou -40% 

!! POZOR NA ZBOŽÍ V AKCI NELZE UPLATNIT VRÁCENÍ !! ale…..

Můžeme vám ho vyměnit a to za luxusní novou edici HECCIG ZERO, NEBO HECCIG NICCO. (tu už vrátit chtít nebudete). V tomto případě stále patí to stejné, napsat email, po odsouhlasení odnést zboží k vrácení na zásilkovnu. do balíku napíšete za jaký druh  a stejný počet kusů chcete vaše vrácené zboží vyměnit a k tomu prosím ještě napište email, ten samý + přiložte kopii objednávky k vrácení zboží.

Poté až nám zboží k vrácení od vás dorazí, provedeme kontrolu a zašleme vám zboží k výměně na dobírku(rozdíl částek).

Upozornujeme, že si za tuto službu účtujeme 20% z celkové částky k vrácení. Tým HECMania.cz

 

 

Klasické vrácení bez výměny:

Napište nám prosím na e-mail info@hecmania.cz číslo objednávky a sdělte nám svůj požadavek na odstoupení od smlouvy. Specifikujte také, zda chcete odstoupit od smlouvy jako celku (lze do 14 dní a neporušeného nákupu- karton vracíte jako karton a krabičku v neporušeném obalu). takto je vám vrácena celá vámi zaplacená částka, bez jakýchkoliv poplatků a to včetně bez toho, aniž by jste platily za zpětnou dopravu zboží k nám)obdržíte unikátní kod pro přepravce…)

Jestliže toto nesplňujte tak se potom jedná o dohodu na vrácení části zboží, kde ze zboží, které k nám zašlete je odečteno 40% z ceny s DPH. Přiložte také sken nebo fotku originálu faktury a číslo vašeho bankovního účtu.

Nejste si jistí ? 

Pokud si nejste jisti 100% stavem vraceného zboží, uveďte to prosím hned v prvním e-mailu, přiložte telefonní kontakt na vás, fotografie a na všem se lidsky domluvíme.

Jako vrácení zboží -40% (bez nároku odstoupení od smlouvy) je považováno

  • nákup celého kartonu, ale vrácení krabiček
  • vrácení poničeného kartonu nebo krabiček

Co nevracíme ? – co prosím neposílejte ?

  • vrácení poškozeného nebo znečištěného zboží
  • vrácení hygienicky znehodnoceného zboží

Jestliže k nám i přes to zboží pošlete, zboží vyfotíme a bude zde čekat na vaše vyzvednutí.

Svoz zboží – ZÁSILKOVNA    –  DOES NOT APPLY TO FOREIGN COUNTRIES  – GILT NICHT FÜR AUSLÄNDISCHE LÄNDER

For foreign countries it is necessary to send the goods back by the carrier or by post back to us to our address (contacts) – Für das Ausland ist es notwendig, die Ware vom Spediteur oder per Post an unsere Adresse (Kontakte) zurückzusenden.

Zde je kód pro přepravce zásilkovny 95522623. Stačí tedy zajít do nejbližší zásilkovny, nahlásit kód, zásilku zde zanechat a balíček již míří zpět na naší adresu. Díky tomuto kódu za dopravu neplatíte. Do balíčku vložte zboží, kopii objednávky/faktury a viditelně jej označte nápisem „vrácení zboží“ – urychlíte tak celý průběh zpracování vašeho požadavku. (upozorňujeme však, že tento proces vrácení k nám, trvá obvykle zásilkovně cca 5-7 dní).

Hotovo

Jakmile balíček přijmeme a zboží zkontrolujeme, odešleme vám platbu zpět metodou, kterou jste nám za zboží zaplatili. Pokud by to nebylo možné, vrátíme vám peníze na uvedený bankovní účet. Obvykle vše stíháme do 10-14 kalendářních dní.

Celé znění průběhu odstoupení od smlouvy právním jazykem naleznete v našich obchodních podmínkách.