Popis závady
Ať už reklamujete cokoliv, je potřeba sdělit nám co nejlépe samotnou podstatu závady. Popis závady můžete provést v písemné formě, velmi by nám ale pomohly například fotografie a v případě přístrojů zejména video ukazující průběh závady.
Video můžete nahrát například na náš email: info@hecmania.cz s předmětem reklamace nebo na náš Whats app +420 601 325 136 , nebo na úschovnu a dále už nám poslat jen odkaz na nahrané video.
Za reklamaci se nepovažuje např. slabá chuť, intenzita náplně. Takový to problém je možno řešit v záložce = vrácení zboží popř. výměna zboží.
Reklamace se vztahuje pouze na mechanické poškození přístroje.
Reklamace a ani vrácení se na NEVZTAHUJE na produkty DÁREK nebo DÁREK ZDARMA apod….
Nahlášení reklamace
Ze zákona můžete popis závady vložit do krabice v papírové podobě a poslat se zbožím na naši adresu. Mnohem lepších výsledků ale dosáhnete, když nám nejdříve pošlete e-mail na adresu reklamace@hecmania.cz. V tomto -emailu nám prosím popište závadu, přiložte fotky nebo například právě odkaz na video. Budeme se snažit vám odpovědět co nejrychleji.
Na vaší faktuře dole (nebo zde = 95522623) naleznete kod reklamace. Zásilku zabalte a na jakékoliv zásilkovně balíček odevzdáte bez jakékoliv platba za odběr , převzetí zásilky. Zásilku přiveze zásilkovna zpět na naši adresu. (tento proces vrácení k nám trvá obvykle zásilkovně cca 5-7 dní).
! POZOR ! Reklamace a ani vrácení se na NEVZTAHUJE na produkty DÁREK nebo DÁREK ZDARMA apod….
Balíček s reklamovaným zbožím
Balíček by měl být uzavřen a viditelně označen nápisem “reklamace” – díky tomu dojde k jeho přednostnímu přijetí. V balíčku by mělo být reklamované zboží, popis závady a kopie objednávky, nebo alespoň číslo objednávky. Pokud jsme spolu ohledně dané věci již komunikovali e-mailem, uděláte nám radost, když přiložíte i vytištěný e-mail s naší komunikací.
Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase a o jejím dalším průběhu budete informování.
Celé znění průběhu reklamace právním jazykem naleznete v našich obchodních podmínkách.