Popis závady

Ať už reklamujete cokoliv, je potřeba sdělit nám co nejlépe samotnou podstatu závady. Popis závady můžete provést v písemné formě, velmi by nám ale pomohly například fotografie a v případě přístrojů zejména video ukazující průběh závady.

Video můžete nahrát například na úschovnu a dále už nám poslat jen odkaz na nahrané video.

Nahlášení reklamace

Ze zákona můžete popis závady vložit do krabice v papírové podobě a poslat se zbožím na naši adresu. Mnohem lepších výsledků ale dosáhnete, když nám nejdříve pošlete e-mail na adresu info@hecmania.cz. V tomto -emailu nám prosím popište závadu, přiložte fotky nebo například právě odkaz na video. Odpovíme vám téměř obratem a zašleme vám unikátní kód pro přepravce, který zásilku přiveze na naši adresu.

Balíček s reklamovaným zbožím

Balíček by měl být uzavřen a viditelně označen nápisem “reklamace” – díky tomu dojde k jeho přednostnímu přijetí. V balíčku by mělo být reklamované zboží, popis závady a kopie objednávky, nebo alespoň číslo objednávky. Pokud jsme spolu ohledně dané věci již komunikovali e-mailem, uděláte nám radost, když přiložíte i vytištěný e-mail s naší komunikací.

Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase a o jejím dalším průběhu budete informování.

Celé znění průběhu reklamace právním jazykem naleznete v našich obchodních podmínkách.